Dagens bravader



Det var lugnt och skönt idag på jobbet mitt. lite beröm måste jag ge mig själv också, så flitig som jag har varit.
Morgon: Gröt och juice. Har inte tänkt på det innan men gröt är bra billigt! 10spänn för en hel påse som räcker hur länge som helst. det gillar jag som smålänning.

Promenerade ner till ica för att inhandla världens lass med massa nyttig mat( det gäller att ligga i inför sommaren).
Lunch: Kyckling med chili, rödlök, svamp, fetaost, creme fraiche och gröna ärtor. Inga kolhydrater här inte. Dock gör jag lite fel där tycker jag. borde äta någoting i form av t.ex. pasta för att energin ska räcka hela dagen.

Träning: promenad 30min.
baksida lår 3set, framsida likadant och sedan tunga set i benpressen.

Tips: Tjejer vill gärna träna rumpan lite extra såhär inför sommaren. Sitt med fötterna rätt högt upp på pressplattan om ni förstår vad jag menar. Kettlebell är även sjukt bra. Det tycker jag iallafall. Fick en sådan djävulsk träningsvärk att jag knappt kunde sitta.


Middag
: Samma som lunchen.


Jag hoppas Josse är lika flitig som jag själv! tveksamt;) upp till bevis.

H





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0