Hemkommen, uppstigen och återuppstådd.

Herman, du ligger i lä.


Min dag/ mina dagar ser för tillfället ut så här:
Vaknar någon gång mellan 07.00 och 07.30  
Powerwalkar varannan morgon och joggar den andra varannan. Samma runda. Idag gick jag.
Hemma, äter gröt eller fil och flingor. Gärna ett ägg oxå. Dricker jättestarkt kaffe med mjölk (gärna två koppar om ja hinner ). Imorse blev det endast en kopp kaffe, fil med päron och fullkornsflak, dinkelflingor, fiberhavregryn, linfrön och kanel till frukost.  
Åker och jobbar.
Jobbar
Hem och äter (och sover 45min)
Går och shoppar vilket ja verkligen inte behöver men det är aktivt.
Tränar, Idag: 50min crosstraining sen lite armar/axlar och även lite core i ett hörn på slutet.

Sen promenerar ja rätt mkt i vardan, typ går några busshållsplatser längre bort än jag ska. Yeye fuck off hermangubben:D

Nu ska ja sova, löpa imorn! Gonatt(:

Kommentarer
Postat av: mum

Återhämtning, återhämtning.... du stärks i vilan o bryts sönder i träning

2010-05-06 @ 14:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0