10dagar!

Ja i 10 dagar har det varit fest här nere i Halmstad och jag lovar att det sliter hårt på kroppen. Gick och tränade idag med två klasskompisar. Det kändes som det var första gången jag var på gymmet. jag orkade ju ingenting!

Så det är på tiden att jag kommer igång igen.
För övrigt så har jag flyttat in i en tom 3a och sover nu på en madrass, känns lite kusligt faktiskt när man inte har några lampor alls. Eller jo, på toan men där kan jag inte sitta och uggla om kvällarna.

Sen måste jag ge lite beröm till Underbara Josse för att hon är så flitig! Igår ringde hon och vi pratade och pratade. Väldigt trevligt faktiskt. Vi kom fram till att om vi var singlar när vi blivit 40 så gifter vi oss och adopterar en spanjor. Sen ska vi ha en hund som heter Rune, en såndär som skinnet hänger på.

Jag ska försöka slänga upp lite bilder imorgon om jag har tid, och jaa jossan jag vet vad du tänker !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0