piltre<3

Min vän Eve ringde nyss.
"Heej har du lust att göra någonting ikväll"
J: "Ja, tänkte just sända en annons på fejjsbok om promenad, kan du inte komma så tar vi en promenad?"
Tyst i luren..
E "Alltså motionera...?
J: "Nja men typ gå så pass att vi håller värmen iallafall"
E "Jag tänkte nog mer på alkohol, jag är ganska törstig. Jag hör av mig sen.. "

Jag röstar 3-0 på att hon inte kommer höra av sig så nu promenerar jag solo och känner mig duktig som skippar lillördan. Far min borde va stolt.

Berättade jag att jag är sjuk? Näst intill döende, jag snorar (HUR kan en så liten näsa producera så mkt) och har ont i halsen. Känner att min sista stund är kommen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0