Can't you see me here on overload, and this time I blame you

Jag är galet trött, tycker förmodligen mest synd om mig själv i hela världen, helt sedvanligt. Liten förkylning sen så vill ja ba ta mitt liv. Ungefär så ja.

Här är fem mörka sanningar om mig:


- Kan ju börja berätta att jag egentligen är väldigt dum i huvudet. Jag skämtar inte, men mina "första tankar" som uppkommer om saker och ting är verkligen riktigt idiotiska, på gränsen till skrämmande. Men som tur är så håller jag dem (oftast) för mig själv..

- Snittar en benochjerrys per helg ungefär. Varför vet jag inte, men det är alltid som att dom ropar på mig, ligger och väntar på mig varje fredagkväll. Blir som svårt att hålla sig ifån den..

- Min syster är starkare än mig och har alltid varit, trots att jag tränar mycket mer. Jag älskar att träna, men gillar även att mysa ner med en bra bok och kopp te. (denna punkt lät som en kontaktannons)

- Det fulaste som finns är den såkallade "stockholmskroppen". Jag är livrädd att drutta dit själv, det är så ofantligt fult! Vad det är? En smal men dallrig kropp utan en enda muskel. Gårdagens pommes skulle oxå fungera som beskrivning. 

- Om jag blir nervös så svär jag, är annars rätt städad. Och rodnar (vilken färg är brandbilen braaapbraaap).

- För dom som inte vet är jag helt fast i "Heroes". Jag har liksom försökt förneka det även för mig själv men nu är det dax att komma ut ur garderoben. Jag "småskyndar" mig alltid hem från jobbet så jag ska hinna se ett avsnitt innan läggdax. Grym serie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0