Finishline.

Imorse var det åt helvete. Vaknade där vid sexsnåret och allt var bara fel. Regnet öste ner, pappa och hans kompis sovde i vardagsrummet (och luktade gammal lillördag) och min rumpa var minst sagt öm. Tog mig till gymmet, körde 40min kondis sen ba några arm-axel övningar men hela kroppen är helt slaktad. Så jag for till jobbet. Dagens stående:
"Jahaa vem och vad tränade du med igår som går sådär idag ;;) ?"

Jag tipsar alla att variera träningen, typ gå på lite pass, utomhus, med pt och kompisar.
Jag har aldrig behövt någon (o)personlig tränare för jag har alltid haft min personligaSTE i form av mammsen. Men de kan va bra tror jag iallafall. Iallafall sjukt kul, för när man tränar själv så tar man ytterst sällan ut sig till max (talar jag bara för mig själv?) men som typ igår, jag ba ÄLSKAR att köra så svetten sprutar och någon som piskar en att fortsätta. Triggar en till mål och får en att vinna över ryssarna. Typ heheh. Fast jag är nog å andra sidan sjukt lätt att trigga då det gäller träning och träningsformer. Fråga gabbe. "Josse, ta bollen, ta bollen nununnu" 


Nu har jag precis kommit hem och ätit korvmacker med massa senap. Jag slängde bort all pizza pappa sparat. Duktig!  (bilden nedan är gammal men korvmackorna såg nog ut ungefär sådär nu med)




OCH HERMAN ÄR JAG ENSAM SOM TRÄNAR NU HELT PLÖTSLIGT JAG SAKNAR DU Å DINA GYMBILDER!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0