Fortsättningen följer nedan

Ja tänkte så att jag börjar på ny kula istället för ett megalångt inlägg som ingen pallar läsa (taktisk idag). Glömde säga att jag tävlade med kettlebellsen, mot ryssarna och jag vann överlägset så låt gärna dom va bättre i stavhopp.

Nu ligger jag och suger på en supersmoothie. Jag är den okrönte smoothiedrottningen. Kvällens bestående av :
En halv banan
Hallon
Blåbär
Spirulina
Krossade linfrön
Vaniljyoghurt, viktigt att det är Verums så man får alla tusen miljoner goda bakterier (?)
Lättmjölk
Florsocker



Mängder får man gå på känsla, men ta väldigt lite spirulina för det är inte så gott. Det är alldelens grönt (spirulina är en alg) så smoothien blir missfärgad men mamma säger att det är bra så då kör vi på det. Hon vet allt. Skulle mamma säga att amfetamin är bra att he i skulle jag förmodligen börja med det i smoothien med. Och florsockret JAGVEET att jag är en mes men man måste ha jättesuperlite annars blir det inte samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0