Fucked up.

Jag tror aldrig jag tränat så hårt som idag, nånsin. Refererar till detta: http://josephineanderssonn.blogg.se/2010/august/bevapnad.html och säger sedan att jag inte fick särskilt många sömntimmar natten till idag. Har haft lite knäck i kolan idag om man kan säga så?

Och idag har det bara snurrat i mitt huvud, är helt matt i tankarna. Redan kl 12 befann jag mig på sats efter en powerwalk dit (tar ca femton minuter).
Började med 25min hårt på crosstrainern, sen sprang jag asfort i 20 min och svetten sprutade. Himla skönt, ja va fast bestämd att inte ha en gnutta energi kvar. Pumpade benen, utfall i alla riktiningar, med stepbräda, skivstång, balansplutt och maskiner.
Darrade när jag gick från gymmet. Köpte frukt.
For och köpte en lampa som jag kånkat på typ 2km. Inte det att den var speciellt tung men fruktansvärt klumpig och otymplig. Det kändes i biccarna att ja burit den iallafall.. Pappa styrde pizza till middag. Heelt ok!
Maten smälte och jag powerwalkade en betydligt längre sträcka, smet in på gymmet och körde ytterligare lite crosstrainer, sen tre ryggövningar. Två set av varje, viktigt, där är jag och Herman olika, jag kör två, alltid två, han tre. Det gör jag när jag handlar oxå, idag köpte jag två bananer, två mandariner och två äpplen, igår två kaviartubar. Det har lixom blivit kortslutning av tvångstankar.

Tillbaks till förhöret. Oscar tvingade mig att köra kettlebells på det. Jag gjorde inte ett försök till att säga emot. Trots min kalender som säger stop. Och jävlar vad jag kommer vara lämmen imorgon, ja känner redan nu hur rumpan är döende. Vi höll på i en evighet och det var SKITKUL men plågsamt (fast det visste jag ju redan hehe). Och nu ligger jag i sängen med dödsångest och gruvar mig inför vad som komma skall. Undrar om jag tar mig ur sängen imorgon? Två sten(ben)hårda pass.
 

Allt som är värt finns i min kalender. Här ser man min adress överst (ifall ja glömmer vart jag bor), sen ett recept på en vinegrett, påminnelse om vad jag egentligen tycker om kettlebells och ett till recept på powerbars som jag bakar för jämnan.


Fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0