Feel me, like a dose of heroine.

Tjugofem kilo
(25kg)
sexton gånger sexton
(16x16)
Tvåhundrafemtiosex
(256)

Summan av kardemumman,
väärldens grej som skulle slakta mina ben
var benböj. Sexton set med sexton repetitioner varje gång. Med en vikt på tjugofem kilo vilandes på mina axlar.
Summan av kardemumman,
väärldens (förmodligen värsta) grej och slakta(DE) mina ben.
var oscars påhitt, nya pt-trenden. tydligen. Helt åt helvete men lika glad för det är jag, mest för att det är över och att jag inte kommer göra om det i närmsta taget.
Är fruktansvärt tacksam att han inte ba "Tja nu ska du göra tvåhundrafemtiosex benböj räkna själv" utan jag var lyckligt ovetandes om antalet ända tills jag passerat tio set.
Fyfarao vad det smärtar i låren. Önskar att jag kunde dela med mig. 

Vill ju gärna själv tro att jag är superwomen men får, även denna gång, se mig som besegrad.

Oscar-Josephine
16-1
(jag vann tävlingen mot ryssarna, annars har jag varit totalslagen efter varje superset)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0