I'm just NOT that into it!

Sandra : "Du som kan, hur fungerar nutrilettsoppor?

Okej, fel på alla punkter. Vadå jag som kan, jag har prövat seriöst en gång och det var det värsta någonsin, trodde jag skulle svälta ihjäl och kunde inte somna och då jag tillslut somnade drömde jag om mördarmuffins och pizzor som kastade smältost på mig. Dessutom är dom äckliga. Och innehåller massa socker (shakesen). Jag brukar om något använda God  Balans-shakes. Dom är helt ok, men fortfarande nä.
Vad jag däremot gör, är powerbars. Typ som nutrilettbarer fast jag bakar dom själv så blire inge socker eller blä i dom. Käkar till lunch ifall ja inte har tid att äta.

Och förresten för den delen så tror jag inte ett dyft på soppdieter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0