jag har lurat mig själv för många gånger nu.

Idag har jag
Druckit 7 koppar kaffe
Sprungit
50min järnhäst
256benböj
Käkat en tredjedels kycklingfilé och quinoasallad och en husmans
Sett fotboll
Köpt ett par jeans som jag inte får åt (nytt mål)
Gjort köttfärssås
Petat mig i ögat och konstaterat att jag hade chili på fingret.
Ätit 3 nektariner
Druckit varm choklad för att få värmen efter fotbollen

En helt underbar dag med andra ord, suverän. Svår sport dehär med livet? NOPE bara härligt!

Välkommen tillbaks Herman. Jag hoppas att vi slipper gifta oss för jag kommer inte släppa att hunden ska heta Gullefjun i första taget och vet att du är lika tjurig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0