Nackdelen av min fördel

Min garderod är grymt stor, näst intill extrem men ändå så saknar jag alltid någonting. Jag hittar för jämnan saker som skulle komplettera den ytterligare. Kul. En stor nackdel är dock att man inte behöver tvätta så ofta, så tvättkorgen är gigantisk och man hinner inte tvätta allt under en tid. Jag är på den rutan nu.
Skulle ta upp ett tuggummi ur träningsväskan idag på jobbet och nrä jag öppnade den så kom det upp en lukt som jag inte vill associera med mig själv. Luktan var inte som svett, det luktade tammefan som om nån hade dött och stympats i väskan. Kan ju nämna att jag köpte nya träningskläder förra veckan för att ja inte hade någon tvättid inplanerad.
Men nu börjar den tillslut närma sig. På onsdag. Då blir jag clean igen. Undrar vad jag ska träna i imorn, huden skulle nog frätas ifall jag drog på dagens träninggrejer.


Alltså brukar jag lukta illa? Är det bara jag som inte kännt min doft..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0