Prinsessan Josephine.

Igår morse var de världens bästa löparväder så for först ut å sprang ,sen hem och fikade frukost, sen till gymmet och tränade bröst (herman brukar träna armar inför helgen, discomusklerna, då får bröna va mina discomuskler) men på något vänster så är jag lämmen i bicepsen idag. Hur tusan åstadkom jag det? Idag har jag sparat på krafterna, oscar har tydligen ett grymt benpass som är vääärldens grej och som kommer slakta mina ben. Det ska köras imorgon. Jag är nervös.

Denna kväll har spenderats i soffan helt död med min absoluta favoritkompination, Ben och Jerry. Underbart. Och jäkligt gott!
Har förövrigt ätit asgod mat hela denna vecka, gjorde en quinoasallad, rosmarinmarinerade kycklingfileer och salsa verde. Dyrt men helt stunning!
Älskar att jag var och handlade tre gånger den dagen jag var sjuk, gick bananas på salladshyllorna. Fick med mig hem: Krispsallad, isbergssallad, ruccola, spenat, vitkål, tomater, coctailtomater, gurka, avokado, tre olika löksorter, persilja, rosmarin, basilika, dill och citroner. Hahah till mitt lilla enmanshushåll.


Herman hälsar att han går all in därborta och har festat 15dagar i rad, fått acne i sinne av alkoholen och han somnade igår på krogen för han "va både himla full och trött". Du tog precis mitt pris som risigast efter sommarn. Bajsdu uppdatera ja vet att du läser och snart ringer och grinar på mig!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0