Sidbyte

Nej ni kan vara lugna, jag är inte homosexuell. Däremot har jag förlyttat mig till Sveriges västra sida nämligen till Halmstad! Eftersom att jag knappt känner någon här så bestämde jag mig för att inte heller göra ett försök att vara social ikväll. Vad gör man då? jo, man ser till att hitta närmsta gym, som otroligt nog var Nautilus!
Fantastiskt tänkte jag.
Efter lite småsnack med personalen kändes det som jag hade gett ett bra intryck för framtida jobb, vem vet?
Väl inne på gymet så är något fel. ingen musik! vilket gym har inte musik! Men räddaren i nöden fick bli ipoden. Tror faktiskt det är första gången jag har med den.
Dada life - Cookie With a Smile gick varm, likaså System of a Down's cover på låten Metro.
Småpojkarna på gymet måste trott att jag var helt galen när jag sprang runt som en galning, helt svettig och flåsade som en dammsugare. Men vem fasen bryr sig? prata och posa kan man göra hemma.
Jag har nog inga nya recept att erbjuda tyvärr, får se vad man kan koka ihop i veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0