sommaren är FÖR kort

Sommaren är kort, enbart för att vi bor i sverige. Och den regnar ofta bort av exakt samma anledning men inte denna, helt suverän. Jag har tillbringat typ all min tid inne i Kista galleria men det är ju som att åka utomlands varje dag.
En veckas semester unnade jag mig, och när den föll in så for jag hem. Tiden gick fort. Alldeles för fort. Helt plötsligt var jag tillbaks på Esprit, 20år gammal och alkoholist.
Minns seriöst inte när jag hade en helvit helg. Tänkte ta förra, men när alla andra var inne på sin tredje runda och jag satt med tre odruckna öl framför mig så gav jag upp, tänkte "nästa helg, då jääävlaar ska ja bara ligga hemma". Men. Sofia har fyllt år, så till helgen har hon bokat massa på Patricia. Aja, nästa helg då.


Nu ska stockholmspärlan bort, inte tid att skriva. Promenad till gymmet sen jobb!
Hejjar på herman, nu skärper vi oss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0