Sommaren är kort

Men den har absolut inte regnat bort(för min del iallfall)
Jag har spenderat i princip hela min sommar i Europa, så därför har jag inte haft möjlighet att skriva särskilt mycket här, men det kommer det bli ändring på!

Jossan och jag lovar härmed att förbättra oss.

Just nu är det lite mycket att göra bara. För er som inte vet så kommer jag inte återvända på ett bra tag till Stockholm, jag ska påbörja en 3årig utbildning i Halmstad(byggingenjör - byggproduktion och projektledning)
Så i slutet på månaden kommer jag aktivt att börja skriva här igen och ge er mängder med tips!

För övrigt så fick jag en smärre chock när jag ställde mig på vågen i går morse - 69kg!? tågluffen tog hårt men det var det helt klart värt. Som tur är har jag inte tappat någon styrka utan kan köra på som vanligt.
Med det sagt kan jag nu njuta av alla goda kakor m.m. som finns ett tag känns det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0