Thank god i'm fresh!!!!

Nu strejkar jag.. Hittade ett hermaninlägg i utkorgen så ja publicerade det.
För tillfället växer mina inre aggressioner sekundvis. En ananastråd har fastnat mellan framtänderna och är omöjlig att få bort.
Idag körde jag järnhäst i en timmer sen armar/axlar och mage. Helvedteee va jobbig annanastråden är. Sen har jag ätit en halv korv ärtsoppa och frukt. Krigade på Esprit som vanligt, smärtfritt.
Nu lyssnar jag på dunkadunka och taggar dusch men de känns så kopiööööst jobbigt. Försöker tvinga i mig ananas men de går inge vidare de heller, skulle nog inte ens få ner glass. Eller de är klart ja skulle men ja är inte sugen och det är ett framsteg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0