Dag5, VAD ÄR KÄRLEK?


Kärlek för mig är.

Någon som får ens mage att fyllas av fjärilar. En person man berättar allt för, som vill veta om de saker som man aldrig berättat men ändå är jag. Någon som man ler åt tanken av, någon som man ler av att vakna brevid. En person som får allt annat att verka oväsentligt. Som får en att känna sig trygg, perfekt och ostoppbar. Någons brister som blir till det finste man kan tänka sig, någon som gillar mina brister och man bara smälter av en liten touch med handen. Svävar och blir lite matt i kroppen av bara beröringen.
Kärlek för mig är stort och speciellt.


.



En viktig sak. Att vara kär och att älska någon är två helt olika saker. Bara en inflik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0