dagfyrapåveckan, ni kan få några sanningar men om träning.

Tänkte, det är rätt kul med sanningar, så skriver några till här..

1. Jag väntar aldrig på bussen ifall det inte är mindre än 3minuter kvar tills den kommer. Annars går jag några hållplatser.
2. Torkar alltid av järnhästen innan jag ställer mig. Vem solar solarium utan att städa det innan? Nä just det.
3. I min handväska hittar ni en morotsskalare parkerad. Kan va bra att ha när hungern falller in. Alltid redo.
4. När jag är på gymmet så fäster jag som alltid blicken på mig själv i spegeln. Inte för att jag har speciellt stor lust att titta på mig själv hela tiden, men jag hatar då folk stirrar på en när man tränar, så därför vill jag inte titta på andra. Och tittar man på klockan går tiden så inihelvedte långsamt. Så då tittar jag på mig själv istället. Blir lite extra motiverad som en bonus.
5. Tränar sällan mindre än en o en halv timme. Då känner jag mig inte klar.
6. Har lite svårt att göra armhävningar pga min handled som jag bröt för några år sen. Ni får en chans att gissa hur jag bröt den? Klantigast i världen, har jag sagt det? Jag snubblade över en stubbe..
7. Snittar typ ett kilo morötter i veckan men har ändå sämst mörkersyn. Ser ingenting om det är mörkt.
8. På tal om mat så har jag en liten fix idé, maten får inte röra varandra. Typ om jag ska käka kött, potatismos o sås så måste det ligga på varsin del av tallriken. Rör det varandra så blir jag genast neg.
9. Jag hoppar aldrig över frukost. Om jag mot förmodan gör det så blir hela dagen förstörd, jag blir grinig och hungrig heeela dagen.
10. Hatar att åka längdskidor. Önskar att jag gillade det för det är himla bra träning. Men ack så tråkigt.


AUF WIEDERSEHEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0