Ich glaube das es schneit viel. Ja bitte.

Shit den där listan suger musten ur mig. Vatten över huvudet att blogga helhjärtat på två ställen.
Nu är jag sjuk igen, va är grejen med det? Min röst låter som en blandning av danska och en skräckfilm. Halstabletter missbrukas. Te överkonsumeras, honungen behöver jag inte ens nämna. Given.
Har haft en superhelg med mina superhjältar hemifrån på besök. Riktigt riktigt mysigt. Knappt tränat alls, mest ätit om jag ska vara ärlig. Man blir trött av att vara husvärd, så igår när dom begav sig ut i det vita så stupade jag i soffan med mängder av melontuggummin. A ni vet sånna som man åt när man va typ tre från lösviktsgodishyllan. Jag är fortfarande såld på de små gröna.



Håller precis på försöka övertyga mig själv att jag inte har så ont i halsen, gymmet väntar. Den som lever får se. I mitt fall kanske inte. Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0