JUL!!

nu har jag äntligen tagit mig tid och hittat hit. vet inte varför jag har blivit så grymt dålig på att skriva här, kanske för att jag inte tränar lika muycket som jag gjorde förut, jag hinner helt enkelt inte :(

För övrigt har jag ångest för att jag gick och köpte mig ett par skor idag, skulle egentligen ha ett par jeans, men så stod dom där och bara väntade på mig. så vad gör man, jo köper dom!
1000 spänn fattigare men det var det värt!


TITTA! jag är helt kär i dom!

Det har varit tävling här på högskolans gym med, tänkte ställa upp men struntade i det. sen såg jag resultaten. jag skulle gjort det!
hade vunnit 2/3...

men men det kommer nog flera.

Jossan ringde helt överraskande för någon dag sen med och pratade om hennes hemliga beundrare ;) hade jag varit henne hade jag nog dragit lite på det, gratis choklad är ju inte fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0