Rullande bicepscurl.

FRÅN OCH MED NU SÅ KOMMER LISTAN ATT FORTSÄTTA PÅ MIN ANDRA BLOGG. Lite variation i vardagen bör väl alla få?

Idag efter jobbet tog jag plats på järnhästen. Efter att jag gått in i fel omklädningsrum.
Snorade och hostade men vad gör det om hundra år? Sen dags för biceps och axlar. Fasen vad jag hatar att träna armar, har dessutom inga bra saker att köra. Herman ge mig tips!
Nere i styrkedelen var jag ensam pytteliten tjej bland biffiga pojkar med spännlinnen och när jag lyfte min 10kilos stång så kunde ja inte ens räkna hur många kilo dom hade på sina. Så det var boring, jag kände mig vilsen. Normalt brukar det alltid finnas någon mer stackars flicka/kvinna som man kan sympati-le åt och känna lite samhörighet. Men icket idag. For hem och har nu lagat mat åt en hel arme återigen. Glasnudelwok med räkor och massa annat spännande. Recept på förfrågan ;)
Sådäääär duschen nästa.

Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0