Tjalala ve kul de ä å träna!

Efter att tränat skitdåligt förra veckan (IKKE PULSHÖJANDE) och ingenting alls både fredag och lördag så höll jag på bli komplett tokig. Inte blev ja friskare heller. Eller febern försvann men halsen kändes fortfarande som ett rivjärn. Så jag körde på min teori, dvs all in.
Det får bära eller brista, antingen blir man frisk, eller riktigt sjuk, eller så får man hjärtmuskelinflammation men oddsen på det? Och det bar vill jag lova! Halsen skrek men jäklar vad bra det gick! Crosstrainern, löpning (med extra bonus bara för att musiken va så bra), fetbra benpass och mage hemma. Jevlar i min lilla låda. Sen så idag var jag minsann lite lämmen, hör inte till vanligheterna.
Och så idag. Efter ett litet missöde från min sida så jag blev musiklös var jag nästan lite negativ. Men så gick hissen upp igen och det gick skitbra. Körde järnhäst och sen triceps. Snodde övningar som Oscar kört med mig blandannat.
Gud vad seriös jag låter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0