bakslag!

Vaknade upp idag och kände att halsen inte var som den skulle. Tänkte inte mera på det utan åt som vanligt min gröt på morgonen och lade mig ute på terassen och solade lite.
Märkte att jag måste verkligen ha sällskap nästa gång för jag klarar verkligen inte av att ligga stilla än längre stund.
Så efter en timme gav jag upp..
Lunch bestod av äggröra med keso och lite lök, snabbt och bra.

Begav mig mot gymmet. Rygg och biceps idag. hääärligt! Gick bra men man saknar att ha någon att träna med som kan skrika lite extra när det behövs.

Och nu när det är sommar så kunde jag inte hålla mig ifrån lite(r) glass. Så Detta gjorde att jag fick lite småångest nu såhär när man kör stenhårt.
Och nu bakslaget. Efter middag så började jag känna mig lite snorig. Tror det kan vara min syster som gått och smittat mig lite. hoppas verkligen inte det är så!



Träningspass nummer två blev en högpulsrunda. När man hör Crookers i lurarna så går det inte att göra annat än att springa som Forrest.

Och imorgon blir det ännu mera solning. Kanske kommer en liten bild på sommarformen så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0