Den Obekväma sanningen

Nu har jag tänkt berätta hemligheten till hur man får den där sommarkroppen som man läser om överallt.
Det bästa är att ALLA vet faktiskt om den, men ingen tar det till sig. varför? Jo, för att man vill inte höra sanningen.
Vägen till att få den där vältränade kroppen man ser i tidningar får man inte igenom expressens 4minuters tips varje söndag, inte av abtronic utan av ren träning, kost och vila.
Det finns inga knep eller genvägar, man får helt enkelt ta sig tid och hitta en rutin på hur man ska ta sig ett varv i slingan eller släpa iväg sig själv till gymmet om man nu tycker det är jobbigt.
"men jag har ju jobb, barn, hus, mat"
Ja, det har Magnus samuelsson och alla andra som har styrketräning som hobby/karriär. Skillnaden är bara att dom går upp en timme tidigare eller helt enkelt tar sig tid.
Sen kan jag förstå att man inte alltid hinner med det. Vissa har kanske anlag för att bli större än andra, men tro mig, dom som kan äta hur mycket som helst och inte gå upp gör det med åren ändå.

Åter till tidningarna. När man ser alla dessa män/kvinnor som poserar så kan jag trösta er med att den formen är vääääldigt svår att hålla. Det är inte naturligt att ha så lite fett så därför går man väldigt snabbt upp. Däremot kan man ha en väldigt bra och sund livstil och fortfarande ha sommarformen runt om.
Ät rätt mat och träna regelbundet så går det bra. Vi vet alla att ris är bättre än pizza o.s.v.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0