Aktivist javisst.

Såg att herman har mätt kroppsfett, grattis, jag tänker inte haka på. Han ser det som en morot, jag skulle bli tvingad leva på morötter. Kul liv.
Att springa imorse gick åt helvete, det blev typ promenadtempo fast rumpan dallrade lite mer så man såg att ja joggade. Men enda sättet att bli mindre lämmen är att röra på sig.
Efter frullen skulle jag mot stan och träna me hermain. En skolklass skrattade åt mig när jag gick nerför trappan mot tunnelbanan (som jag brukar studsa jämfota uppför när jag löper på riktigt).
Men vi tränade, de va niiiiice. Sen kaffe i kungsan.
Jag äter faktiskt ibland, som nu tillexempel. Kokade bulgur, givetvis alldeles för mkt, ner med en burk tonfisk och massa gröna ärtor sen lyxmiddag i två dagar. Wohoooo.
Laddade in mobilbilder i datorn. Här ska ni få se:
Så här ser jag ut när jag rakar benen innan gymmet:
Så här ser jag ut när jag fuskat med deffningen (glass vadannars):
Så här ser jag ut när jag ska på stan och ba chilla:
Så här ser min mat ut just nu. Slängde ner lite keso:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0