Bakkk in business

Godkwell bloggen!
Sitter och käkar rostade mandlar nu, är väl en variant av middag det med antar jag.
Idag började jag dagen med en walk, sen har jag gymmat med pt. Värmde upp själv innan med 25min järnhäst. Sen så vare dags.
Enbart för att jag värmt upp och redan va svettig o jävlig skulle vi köra kondistest och vatusan, ja tog 2km på 10.08
Jag som skulle ha under 10 men det är svårt att springa in tid när man inser att det gått för sakta.

Sen efter det så visade det sig att oscar (tänka sig, han hade ett namn) har en förkärlek till kettlebells (som tyvärr inte jag är lika kär i). En förtio min med dom sisådär och min rumpa kommer må så jävla dåligt imorn.
Nu ska jag sova på saken. Imorn äre löpmorgon. Sen ska jag och herman träna. Sen ska jag träna på sats på kvällen. Tänkte hinna med lite umgänge oxå men den som lever får se helt enkelt ! Aaadios biatches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0