Det bränner

För det första måste jag säga att Jossa vann inte, jag gav upp. Alltså räknas det inte.
Men nu har vi ändå genomfört ett träningspass! För min del blev det framsida och baksida lår, mage samt triceps.
Ben är bra att köra om man vill bränna mera. större muskler tar mer energi.



Kameran jag tänkt använda ligger hemma, så det får bli mobilen sålänge. därav världens sämsta resultat.
Jossa kan hon med iallafall!


Väldigt jobbigt. men tar bra! Jossa försökte med. Hennes kommentar när det inte gick:
"jag är glad iallfall!"


Så liten å klen;)

Men kul var det trots allt!
Hon har en bit kvar den där tjejen innan hon är i samma form som jag är, för nu börjar jag nå toppen!
Nej då.Hon är duktig!
Bevis kommer snart

H

Kommentarer
Postat av: syster och mum

vart fan är biccarna då ? ;D kom igen klenskit!

2010-05-09 @ 00:15:51
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0