Habe keine hunger.

Alltså jag förstår inte.Min kropp har ingen energi och jag har haft helt galet ont i magen i tre dagar nu. Ingen träning idag eller igår. Det är inte för att jag inte vill kan ja tala om, vädret är ju fantastiskt!
Iallafall har jag pressat i mig en macka och lite stekta champinjoner såhär på eftermiddan. Och hällt i mig kaffe, ja förstår verkligen inte. Måste hitta gnistan nånstans. Ska typ promenera o köpa mellen, testa sockershockmetoden. Nää skojja ba.
Hur tusan laddar man om batterierna? Jag ska snart vara redo och snygg inför kvällen men har fortfarande inte ens tagit mej till duschen. SER LOVANDE UT VA?

Nu ska ja hämta mer kaffe hejdåååå


Kommentarer
Postat av: mum

1. Skippa kaffet 2. Ha en vilodag 3 Besök läkare om probelemt kvarstår, elementärt 4. Stressa inte 5.Sov o ät regelbundet 6 Festa inte... 7 Ha inga djupare funderingar. Vilka krav uppfyller du?

2010-05-17 @ 12:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0