halvbanan.

Imorse pep min väckare ruggigt tidigt enbart för att jag skulle ha tid att fara ut och springa. Kroppen ville bara strejka, jag har nåjävla ont i mina ben fotfarande. Aldrig mer tre tunga benpass på två dagar. Iallafall så kanske jag skulle behövt vila egentligen, men jag bestämmde redan igårkväll att jag skulle springa. Och gångerna kroppen tjurar måste man visa vem som bestämmer, den eller hjärnan. Detta är då farligt. Låter man kroppen bestämma så är det lätt hänt att det är likadant nästa gång, och nästa. Så jag tog en tur imorse ändå, typ halva standardrundan.

Jag kan inte säga att det var skönt. Det var fruktansvärt. Men nu är det skönt, och nu är jag nöjd. 

Fikar frukost för tillfället, A-fil med kiwi, banan och massa flingor o frön är på menyn.
Ska tagga till jobbet strax. Aaaadios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0