Jossejosse

Mina löpardojjs som ja köpte i slutet på januari började knorka, inte alls okej. Så gick till stadium idag och frågade vad man kunde göra åt saken, visade sig att det var dämpningen som börjat läka luft. La mellan 200pix och fick ett par sprillans men en bättre modell. Tyvärr måste jag nästan säga, mina var så jäkla sköna fast vad kan man göra, dom hade utgått ur sortimentet. Skulle ta en runda såhär på eftermiddagen (ja hade bara tshirt och halvkorta tights:sommaaaar) men tänkte inte på att de va rätt nära efter jag ätit min middag. Resultat? Jag fick räkmacka-smak i munnen och en jävla massa mjälthugg.
Men en powerwalk är ju inte dåligt de heller!
Får återkomma hur dom nya skorna funkar.
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0