makkerilll

Förlåt att det står så still, jag sitter och äter mackor med makrill.
Jag jobbar och står på, finns inte mkt tid att blogga eller så.
Träningen lider men nu går det trots allt mot ljusare tider.
Snart är de dax för lön och att den är hög har jag önskat i en bön.
Imorgon ska jag gå och kolla upp min mage, sen förhoppningsvis äta glass i kungsan (en hage)
Det där om glassen var båg, det var något av mina drömmars upptåg.
Jag är iallafall sjukt trötter efter dagarna som varit, fötterna känns som dom blivit anfallna av kokosnötter.
Men vänta nu, sa jag att jag tränat med niklas på sats idag? Nä, jag är minsann inte alls så lat som jag ger sken av jag.
Värmde upp genom att springa, förbi hermans gym och på doms dörr plinga.
Men herman den svikaren jobbade på regeringsgatan, jag vände om och skyllde på satan.
Tjaa allt som fanns på hjärtat ikväll var detta, imorgon hoppas jag på samma sol och hetta.
Är ju ledig som sagt. Huvudet mot kudden nu lagt.
Hejdå sug min tå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0