Oliver:)

Imorse var jag sedvanligt uppe innan 8 för att jogga. Helgen blev en vilohelg, mina benhinner håller på kolavippa. Iallafall denna morgon gick de så jääkla bra att springa, ja va så taggad och ledsen och förbannad (ja vi kan säga förstörd) över livet, så joggningen, ja flög fram och lova att ja bättrade mitt pers me minuter! Benen bara pumpade i uppförsbackarna. Grymt skönt!
Sen så hade jag och herman tänkt träna idag och lägga upp lite träningspics men ja blev akutinkallad till jobbet. Så de blev inget av.
Nu har jag precis avnjutit en omelett med tomat, getost, soltorkade tomater, oliver och basilika. Låter som en helskumm kombo men den va riktigt god faktiskt.
Ska koka en kopp te nu, pussheeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0