Sommarvärme

Axlar/triceps

Jossan var med och tränade som bara den hon med. liten men stark! Är faktiskt så jag blir lite smått överraskad av hur mycket hon orkar med.
Är alltid bättre att vara två stycken också och hjälpa till på den där sista repetitionen som ger allra bäst.
Nu har jag börjat äta dubbla portioner gröt på morgonen med, dels för att få i mig lite mera kolhydrater så jag orkar hela dagen ut och dels för att jag blir så fruktansvärt hungrig på dagen!
Gulaschsoppa till lunch idag. Nödlösning eftersom att det jag behövde var slut i kylen. Så till middag blev det 4 ihoprörda ägg med lök, lite keso och bacon. underbart!

Dips är absoluta favoritövning. Så med 40kg extra blev det faktiskt 15st på första setet. Skulle tagit lite till för att komma ner lite i reps och inte slösa på energin. Tänk bara på att försöka få kroppen så lodrätt ner som möjligt och armbågarna rakt bakåt för bästa effekt.


Jossan var minst lika glad som jag när vi gav oss ner mot kungsträdgården. Helt underbart såhär års när alla träden där är helt rosa. Där satt vi och jag drack vatten medans alla andra åt glass. Att 2timmars sittande kan vara så härligt?

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0