Stand up and be strong

En grym låt som spelades under träningspasset idag. Och på tisdagar är det alltid bröst och mage som gäller. kanske något klurig kombination, men det har blivit en tradition för mig och en kollega till, så vi kör på det.

Annars har dagen varit väldigt händelserik. Fotografering inför den nya hemsidan för gymmet och resten av gymmen för hela Europa. Bilderna kommer synas under sommaren/hösten kan jag tänka mig.

 

Sedan var det dags att mäta fettprocenten! DDet var bara att slappna av låta grejerna och en kollega sköta resten så var det klart!

Jag landade på 8% vilket jag är väldigt nöjd med. nu är det inte långt kvar till superform. Och det kändes skönt att få en sådan "morot". det behöver man ibland.

I matväg så blev det en himla massa pannbiffar idag fullproppade med fetaost och tomat. måste säga att det är väldigt mättande. särskilt fetaosten.

 

 

H


Kommentarer
Postat av: Daniel

Roligt att se lite bilder, 8% är bra men lite till går ju att få väck, mr ripped ;)

2010-05-12 @ 14:23:26
Postat av: Herman

hehe jadå det går sakta men säkert:)precis som det ska

2010-05-12 @ 19:55:59
Postat av: Richard

Vafan det ser ut som att han har en spruta i dig?

2010-05-15 @ 15:57:20
URL: http://fashionerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0