Trice

Igår prövade jag på ett nytt pass, Sats Core Plus. Förväntade mig något som skulle SLAKTA magen, bokstavligt talat.
Jag hade fel.
Jag blev negativt övveraskad för jag var ruskigt taggad på tvättbräda, men passet i sig var jäkligt bra. Bara inte vad jag ville. Iallafall så stod man på en corebräda (typ som en stepbräda men den går vicka åt alla håll) och gjorde massa övningar. Kan säga att jag är sinnessjukt lämmen i rumpan idag.
Så idag hade jag egentligen löpmorgon men kände att låren skulle explodera. Så jag vandrade istället, en fin solskenspromme i lagomt tempo. Lätt den långsammaste powerwalken jag gjort iallafall. Skönt!
Hem och fikade fil, ett ägg och kaffe.
Mötte upp Herman för att träna. Det var nice, har konstaterat att han är betydligt starkare, jag är betydligt uthålligare. Om man kan kalla det så. Jag vann för andra gången i "statiskhållning".

Nu sitter jag och äter biffar med fetaost och oliver tillsammans med en bönsallad. Hur gott som helst, jag är en gud på laga mat ! ;) Recept kommer (när jag orkar).
Bilder från dagen har hermaini
Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0