Tung Helg

Yogan som jag ställt in mig på i lördags morse blev aldrig av eftersom att jag försov mig. Kanske lika bra det, med tanke på att jag redan tränat hårt hela veckan. Visserligen är inte yoga det jobbigaste kanske men ändå.

Ja jag var på fest i igårkväll med och då är det väldigt svårt att äta rätt. särskilt en bit in på småtimmarna.
Lyckades få i mig både godis, halv påse ostbågar, hamburgare och lorv under en hel kväll. Snacka om att det blir hårdträning på måndag.

Så till er som känner er lite hängiga i huvudet idag så är McDonalds mat bra. varför? Innehåller mycket socker, salt och fett. det ska tydligen hjälpa. så testa!7
Får bli en äggröra för något mer avancerat orkar man inte med en sådan här dag.
Ingredienser
200 gram minimjölk (2 dl)
200 gram äggvita (6 st)
20 gram ägggula (2 st)
20 gram fiberberikade havregryn
1 skvätt olivolja att steka i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0