Valborg volym 2.0 (betyder en version bättre än hermans)

På tal om valborg så kan jag berätta att jag fick min beskärda del alkohol och lite mer så de räcker ett tag framöver. Jag hoppade av tunnelbanan på fel ställe, gick hem, fyllde tydligen på mobilen, gjorde tydligen varma mackor med kaviar räkost och ost innan ja slutligen sminkade mig innan jag la mig för att sova. Sminket ansåg jag ruggigt smart eftersom jag skulle upp och jobba på bara någon timme senare, effektivisera tiden nivet.

Jag är så jävla glad att jag inte har något minne av hur dom mackorna smakade
!

Nu tre kiwisar senare så äre läggdags.
Här skulle de egentligen varit en träningsbild men eftersom dom inte existerar än så får ni en bild där jag imiterar en tupp. En riktig chicken alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0