Valborg

Lördag: Fredagskvällen blev väldigt lugn för mig, valborg är de oerfarnas helg som en kund sa till mig. Nästa helg blir dock inte lika lugn, då har jag tänkt ta en riktigt fetislördag.



Eftersom att det blev lugnt i fredags passade jag på att träna med min vapendragare Gustav. Han gör just nu lumpen som luftburen jägare, så man behöver inte vara rädd för att träningen blir hård. Han är van.
Lågreps blev det så vi inte tar slut på alla energi, onödigt när man går på underskott i energi.
Det blev bara discomuskler. Triceps och biceps.


MAT!




Ser inte speciellt nyttigt ut, men faktum är att det faktiskt bara innehåller 600kcal sammanlagt. Lagom sådär mitt på dagen tycker jag
Det som verkar vara minst nyttigt ( syftar på vitlökssåsen) är faktiskt nyttigast enligt mig
Innehåller endast kvarg, vitlök, caynennpeppar och lite lime. smakar bättre än vanlig tycker jag och väldigt proteinrik tack vare kvargen. finns på Lidl för 11kr / paket. 500gram i varje, vilket är jäkligt billigt.
Resten är bacon, kassler,tomat, stekt ägg med en extra äggvita, fetaost, sallad och keso.
Tackar Gustav som kockade.

Här var det meningen att vi skulle lägga upp lite träningsbilder som Jossan tidigare sa, men våra jobb lyckas sätta käppar i hjulen för oss. Men vi ska försöka lägga upp något i veckan!

Övrigt: Blev lite smått förvånad när en kund utmanade mig idag. Jag gav honom en liten peak när han körde bänkpress. Så det slutade med att han frågar mig om jag klarar av det. Jadå, utan problem.
Kund: Hur många gör du?
Jag: Njae vet inte, 20 kanske
Kund: haha! aldrig, på det här?
Jag: jadå jag tror det iaf
Kund: det måste jag se då.
Så där la jag mig med 80kg och gjorde 20 reps. Man behöver inte vara stor för att vara stark!

H











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0