Veckans bravader

Jag har vait lite dålig på att hålla er uppdaterade de senaste dagarna, men det har varit mycket att göra.
Barnvakt, Jobb och träning, vänner och ja...tiden räcker helt enkelt inte till!





Först och främst så måste jag väl slänga ett par ord om vädret. det är helt underbart. såhär soligt kan det vara när man är ute och går en kväll. Det är bara att njuta helt enkelt.

Barnvakt har jag hunnit med och vara med. så ett tips på bra mellanmål till barn ska jag allt ge.

Digestivekex
Youghurt
Bananmilkshake  - En banan
två stora skedar glass
1,5dl mjölk
vaniljsocker

Detta går hem klockrent. Tror det är för att ordet glass är med i bilden. Men den är helt ok och är svalkande i denna sol.




H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0