Vid regn kommer sedvanligt ett inlägg.

Nu sista dagarna innan löning vet jag inte vad jag levt av. Delade en sallad på två dagar bara för att ja inte hade råd med mat i två dagar (pappa bjöd på sallad). Mitt kylskåp var lika tomt på mat som mitt kort på pengar, dålig kombo.
Idag small det jäklar, storhandlade. Fruktskålen är full igen, jag har honung till teet. Jag har mat. Just nu sitter jag och äter Kelda-soppa. Ni som inte testat, do it! Min favvo är mild tomatsoppa, skitgod att ba värma med lite peppar o basilika. Sen är dom nyttiga oxå.


Mamma, det är något fel på mig? Min kropp har inget GO i sig, ja har ingen energi och börjar darra vid minsta ansträngning. Whats up me de?
Jag var på vårdcentralen igår och mamma, du hade rätt, tur du förberedde mig. Jag fick mediciner utskrivna men vettefaan om ja ska våga mig på dessa. Iallafall så somnade jag i soffan 2,5h igår istället för att träna, idag gjorde jag ett tappert försök men pulsen drog upp till 140%direkt och tog 10min att lugna, så jag insåg att ja kanske borde ta det lugnt. Men jag har inte tiiiiiid med att ta det lugnt ju. Här blir inga mil gjorda så att säga.


Kommentarer
Postat av: herman

Ät ordentlig lagad mat, vila, inget jävla kaffe ;)

2010-05-25 @ 20:59:38
Postat av: mamma med stort M

Om du läser första meningarna så finner du svaret på den svåra frågan. sedan kan det ju vara så att din kropp inte hinner med den nödvändiga återhämtningen som jag förklarat minst femton gånger för dej. Om man äter en godis ur påsen varje dag så blir den till sist tom... Å ser du någon tentens när det gäller inköp av mat???? Lillvickan, smajlgubbe (hittar inte knappen)

2010-05-28 @ 14:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0