Aaaaamericano!

Räknar detta som dagens tredje träningspass. Cafeet med Eve, bland det absolut roligaste och bästa kombinationen jag vet. Älskar av hela mitt hjärta att båda vi är ute för exakt samma sak, ba dansa sönder och ha så jävla kul.
Bjöd fröken eve på middag innan, det nyttigaste hamburgare hon någonsin ätit. Men goda var dom! Fick mvg, oväntat efter 4.5år som burgerflippare. Nope.
 Denna kväll delade vi en vinare innan till middagen, sen var sin drink ute. Thats it. (såååå vi är inte aspackade drägg på krogen var poängen). Dansade vi oss genomsvettiga, cafeét har lätt bästa musiken. Alla hade svarta kläder utom jag, kom med en skrikröd klänning och ångrar det inte en sekund. Fast den blev mörkröd med tanke på all dans hähähä.
Moment of the evening: Ett gäng killar kommer fram och viftar med femhundringar. "Vi gillar pengar, gör ni". Skrattade i sinne åt stackarna. Stör oss inte, vi rockar.

Sitter och käkar mackor nu. Helt enligt schemat, är en sucker på kohydrater ifall det inte märkts tidigare. Mackor och plättar ligger nära hjärtat. Vill dock gärna förneka det för mig själv.

Fötterna känns trasiga, benhinnorna blöder, sminket bortsvettat och håret alldeles ruffsigt. Helt som det ska va. Ännu en gång, vilken hejdundrans kväll och vad vi levererar! Det gör vi om, check. Bild imorn, lovar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0