Ett ascoolt tidsfördriv, vi kan kalla den listan Mitt liv

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: Nä.
Hånglat med nån riktigt ful: Uhja!! Söndagsångest
Gjort något riktigt dumt: Mest hela tiden
Gjort något du verkligen ångrar: Nej, de beslut jag tagit o saker jag gjort verkade bevisligen som det rätta just då, men skulle kanske inte gjort om i nulägen.  
Varit nykter på nyårsafton: Givetvis!
Åkt ambulans: Inte vad jag minns, mamma har jag?
Gjort något olagligt: Jag är en ligist.
Fått din mamma att gråta: Aa, efter mitt försök att agera frisör. En gång aldrig mer
Blivit polisanmäld: Nope
Slagit ner någon: Gabbe och Albin!
Skämts över dina föräldrar: Har fullt upp att göra bort mig själv, så har inte tid att skämmas för någon annan
Skämts över dig själv: Antar att förra svaret duger? J Ä M T   OCH   S T Ä N D I G T
Sagt "jag älskar dig" och menat de: Säger inte det om jag inte menar de. Älskar er alla.
Tar du droger: Yes, anabola. Muskel!
Dricker du: Inte läsk, saft, cider eller sprit. Men resten;)
Vilka kläder sover du i: Trosor. Jättejobbigt att bo på bottenvåningen då jag alltid drar upp persiennerna det första jag gör. NudistJosse.
Vad hatar du verkligen: Egoism, spinning och makaronipudding
Varit kär: Ja. Och kär i kärlek
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Hahha tror typ inte det? Gus Carr möjligtvis;D
Är du ensam nu: Umgås med ben o jerry. Gött de!
Vill du gifta dig: Den dagen den sorgen.
Vill du ha barn: Nej.


SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng: Emsaan
Såg dig gråta: Minns inte :O
Fick dig att gråta: Förmodligen jag själv. Ingen som förtjänar tårar får en att gråta, förutom en själv
Du delade en drink med: Phille, i lördags befann jag mig helt plötsligt i ett VIPrum med gratis drinkar, blev lite mkt av det goda så illa tvungen att dela med mig till stackarna utanför;D
Du gick på bio med: Alex!
Skällde på dig: Eve på café opera. "Förlåt att ja skäller på dig, du måste bli mindre blyg." (eller dryg, vilket som) Ganska kul att få en utskällning om en sån sak hehehhu. Jag trivs bäst dansandes med rosa drinkar som Ida skulle sagt. Fast jag är ju varken blyg eller dryg egentligen. Bara något dom fått för sig.

SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit: Nej
Slagit någon: Nej
Pussat någon: Nej
Köpt någonting: Nej. Shit va stolt jag blir, personligt rekord!
Sjungit: Jajjemänsan, sjunger hela tiden på järnhästen.
Saknat någon: Jaa, sandra bajs.


HAR DU
Digitalkamera: Nej
Telefon på rummet: Nä, mobilen lyckas alltid vara i någon annat rum så jag glömmer den.
Egen dator: Yes, en bärbar som inte kan va utan sladd och som saknar tangenter och har virus. Grejt! Könssjukdom: Hela raddan. Skojja ba, aldrig haft.
Husdjur: Pissenisse. Saknar den lilla oranga!
Bra kompisar: Världsklass <3
Tar du receptbelagda mediciner: KNARKAR JU HELA DAGARNA VAD FÖRSTÅR NI INTE?!
Vem vill du fika med just nu: Sanne, vill att det börjar snöa så vi kan sitta och dricka chailatte, snacka skit o bara mysa  

KÄRLEK OCH SÅNT
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i: En
Vad tycker du om kärlek: En stark känsla. Hahha alltså erkänner direkt att jag googlade för det svaret.
Har du flashat/strippat någon gång: Varje morgon sa ja ju!
När kramade du någon sist: Idag. Hallå ja bor i stockholm nu, här kramas man hela tiden.
Saknar du någon speciell person: Gabbe, oändligt. Och Albin.
Har du svårt för att bli kär: Jätte.
När fick du senast en komplimang: Issa sa igår "ÅÅH vad jag älskar att du är så jävla klantig. Det är så skönt att du inte är helt perfekt!". Det är en komplimang visst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0