From Miami to Ibiza

I fredags kväll blev det ett efterlängtat återseende! Jag hann inte prata så mycket med josse som jag hade tänkt, blev helt enkelt för mycket fokus på dansen. Men men, vi ses nog snart igen :)

Helgen spenderades i Sthlm med tre vänner till mig. Jag träffade även min andra halva Gustav Toresson. Oj Oj säger jag bara! Sjukt kul och måste göras snart igen.

För övrigt så var resan hem något i hästväg.
Vi blev stoppade två gånger på vägen hem, första gången knäcker polisen mitt körkort! ( det var lite trasigt innan), sedan skyller han på att det är trasigt? ja om det inte var det innan så är det de nu iallafall sa jag haha.

Men det gick bra. jag fick åka och polis nummer två fick nog en smärre shock när han stannade 4 glada pojkar med hundra hattar i bilen och en förare utan körkort. men vi förklarade oss och det gick kalas det med

tänk vad lite glada miner kan åstakomma!



Tennis har jag hunnit prova på med. Insåg dock att jag inte hade temprament eller ork att bli nya björn borg så jag hoppar det......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0