gemebamaat

Läste igenom lite inlägg här på störstvackrast, fan vad jag äter alltså!! Verkar som att jag inte gör annat. Fast lite sant är det, på jobbet mobbas jag dels för min vackra norrländska klang, dels för att jag alltid är hungrig eller kissnödig. Och klantig, jämt och ständigt. Tänkte fara ut å springa imorgon innan frukost och eve säger "Jaa, lär ju vara halkigt ute fast bra ioförsig för då har du iallafall en orsak att ramla". Ungefär så.

Nu har jag precis (gissa vad?)

ÄTIT mackor med keso, bums ont i magen. Det är något med mig som gör uppror, varje gång jag ätit får jag ont i magen, typ som då man har Veckan. Fast den är jag skonad från. Lixom krampar i nedre magen, så jävla ont. Så nu har jag lagt i system att jag bara äter mat en gång per dag, fast massor så ja bara behöver känna smärtan en gång. Åååh jag är ett geni! Vidare med uppror, min bejbishud som antalet finnar går räkna på fingrarna har även den något konstigt för sig, massa småsmåsmå pluttar i pannan och inte för att dom syns eller känns, men dom irriterar mig bara genom att existera. Out of my face plupps!


Kommentarer
Postat av: mamma

Idiot! man äter inte en gång per dag å gnäller över magsmärta. Du kanske måste utröna vad som orsakar din smärta. Är magen frisk? Äter du för fiberrik kost alt fibrer som din mage alls inte vill ha, dricker du tillräckligt? kanske veckan spökar men du inte är emdveten om den. Fuskar du med mjölk? Hur som helst ska du äta frukost, lunch, middag å mellisar.....Lite mat lika med litet resultat med träning. Vilan å maten bygger

2010-11-26 @ 10:33:16
Postat av: josse

men mamma, hur många gånger har jag inte sagt att jag är totalt helt oseriöst med bloggen. Ta den med ett saltkar. För det mesta.

2010-11-26 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0