Hatar att jag älskar mackor. Älskar att jag älskar träning.

Ledig lördag=tid för PToscars megakanonpass. (Vet inte riktigt hur jag ska skriva, har ju både en kockoscar och en ptoscar i kretsen så kan inte bara skriva oscar). Dagen till ära skulle det vara lite hårdare, lite jobbigare, mer hardcore. Laddad till tänderna, tänkte värma upp en timme på järnhästan så promenerade genom den isande stockholmsluften för att upptäcka att jag kunnat sova en timme längre. Gymmet öppnar inte förän 10. Kässt! Handlade i väntans tider, två gånger tillochmed, frös och frös.

Aja passet var skitkul men hade förväntat mig lite mer dödskänsla nu. Gatt köra lite själv efteråt. Funderar på fara ut å springa snart. Smått överskottsenergi.
Iallafall passet, sista varvet (stationer, man kör tre-fyra varv. typ) så ville jag jääävlart ta ut de sista för stunden men på en station hade jag för svettiga armar så kunde inte hålla fast viktskivan. Bra där. Sen en annan så kom jag fram sist och var tvungen ta den lättaste medicinbollen för dom andra var upptagna redan. Argtjej_90.


Nu hävs kaffe, mackor käkas och jag laddar för såga itu monsterplankan. Om ja ens kan rubba den. Sen löptur, bjuda eve på josseburgers innan kvällens utgång.
Fast PToscar är orolig, han tycker jag ska va hemma hela kvällen och göra benböj framför Armageddon som går på femman. Det ska jag göra nästa lördag, lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0