Jävulskvecka.

Jagvilljagvilljagvill träna, men vissa dagar hinner man inte hur mkt man än försöker. Typ imorn, tvätta mellan 7-10, sen jobb 12 (vilket gör så ja måste fara 11).. Kanske tar mig ut o springer mellan tvättarna.
Denna vecka suger. I tisdags hade vi först morgonmöte, sen smet jag iväg o tränade ett kort pass på sats i kista, sen jobb resten av dagen. Dvs till 21.15.
Onsdags hjälpte jag till i en butik som ska öppna i Solna, va där rätt tidigt och sen när jag slutat var jag tvungen dra mig till saltsjöbaden och pappa direkt.
Jäklar va frustrerande.
Imorse körde jag och Anna iaf PTduo, gryyymt kul som vanligt. Vet inte om vi kan klassa det som att jag vann, eller så var det Oscar som vann för att han avbröt. Beror på vilket perspektiv man ser från. Men för er som inte vet, det är jag som är superwomen! (Eller superhoney om eve får sin röst hörd).


Btw, imorn anländer sperman till hufvudstaden. Himla kul att träffa plutten igen=) Hoppas vi hinner tajma in ngt kul gympass under helgen. Det är ju som vår grej;D Annars så har jag bara planerat jobb och ashtangyoga.

Nu- Sova och ladda för tvätten. Kuuuul nej. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0