Push me like a busted tape recorder, Press play and I will dance, get out of order.

Ursäkta dålig uppdatering, har inte haft tid. Har knappt haft igång datorn på några dagar. Fullt ös. Jobb, kompisar och desto mindre träning.

Håller på bli sjuk, det gör mig så gudförbannad. Känns som om jag tuggat taggtråd. Och har man ont i halsen så ska man tydligen inte träna, fast allt är en tolkningsfråga så min tolkning var icke pulshöjande träning. Halvtid på järnhäst. Liten promenad. Ännu mindre springa. Sen så höll jag på spy av luftbrist. Körde bröst, typ hälften av allt som jag hade planerat att köra men tydligen så var resterande maskiner väldigt populära. På tal om populär så kan ni läsa kanske det roligaste på några månade på min andra blogg heheh. Hmm.

Förresten så har jag en Feel-goodhelg att se fram emot. Bara träna, ta det lugnt, pilla i lägenheten, hårinpackningar osv, och göra absolut ingenting alls.
Förövring så inga mer utgångar innan jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0