Kanske blir en beach tvåtusentolv iallafall:




Kämpade mig iväg på spinning idag. Hade nästan börjat övertala mig själv att det kanskekanske kan funka att köra någon gång sådär. Halverst. Fortfarande fruktansvärt men sist sög det lite mindre än vanligt. MEN idag, tillbak till noll igen. Fan va långa minuter. Utan tvekan det sämsta spinningpasset jag varit på everrr. Anser mig nästan vara spinningexpert efter mina fem försök.

Instruktören var otroligt dålig. Inget namn nämnt men helt värdelös, noll tagg på henne. Och musiken, man hörde cyklarna spinna, så lågt var det. Dålig musik dessutom (fast det är inte hennes fel).
När jag tyckte det hade gått en evighet och jag höll på dö av tristess så gjorde jag den största missen man kan göra. Kollade på klockan. Tjugo över, inte ens halva passet försummat. Höll tillbaks tårarna och skickade elaka tankar till instruktören. När det slutligen var över ville jag bara skratta mig lycklig igen.
Är iallafall tacksam att jag inte hade spetsundies idag, det är inte att rekomendera.
 
Gick från Sats sjöblöt av svett efter en timmes uppvärmning och sen förtiofem minuters spinning. Klapp på huvudet Josephine!


Kommentarer
Postat av: Marica

Hej! Förlåt för att de tagit sådan tid. Ligger i sängen och ska bege mig till jobbet nu med VÄRLDENS TRÄNINGSVÄRK. Nog skulle vi kunna köra ihop men vi är ju på olika ställen. Vars jobbaru nu?

2010-11-11 @ 18:54:33
URL: http://mywaymygoal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0