Tidsoptimist ja, visst!

Igår duostorhandlade jag och Evelina, det var kul. Vi började vår trip på systemet (två påsar var), vidare ner till maxi (fyra påsar samt en toapappersbal var). Fasen va skönt att ha mat hemma. Har lite panik nu, tror jag tagit mig vatten över huvudet, kommer måsta äta somfan för att inte böhöva slänga hälften. 
Var på cykelpulse igår. Man spinner alltså med pulsband, och för mig som är aningen tävlingsmänniska så var det toppen. Dock sjunker min puls apfort direkt jag slackar efter, så var tvungen pinna på som satan för att inte förlora mot dom andra. 

 
Ibland är jag lite väl optimistisk. Som idag, jag ska luncha med pappa, sen födelsedagsfika, ikväll vid 6 ska jag infinna mig i bögdalen för julmys osv. Sen så ska måste jag dessutom laga mat idag, göra massa matlådor, göra sallad och baka powerbars.
Och förutom detta så hade jag tänkt träna dubbelt idag. Plus gå på yoga. Är rädd att det inte går ihop alls, tyvärr 


Så skippar morgonpasset och börjar med matlagningen 123nu.


Kommentarer
Postat av: mamma

ser att disktrasan resulterat i utökat ordförråd!

2010-11-26 @ 10:28:51
Postat av: josse

Hahaah javet, såg att svordomarna flödade fritt i detta inlägg;D

2010-11-26 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0